Thursday, February 12, 2009

Kereta Buatan Ford

Jikalau ditakdirkan suatu hari nanti saya akan menjadi kaya-raya, mungkin saya akan mempertimbangkan untuk membeli kereta-kereta ilham Henry Ford dan sekutunya dari jenis berikut:
Atau mungkin yang ini...

Yang ini pun boleh juga...Boleh la buat pegi pasar..Confirm orang tengok babe! Dilihat Hitler juga pernah menggunakan model yang seakan-akan sama..




Mengapa saya begitu bercita-cita untuk menggunakan kereta buatan Ford? Kerana saya kagum dengan sejarah Henry Ford (Pengasas Ford sendiri) yang begitu lantang menentang puak Yahudi yang licik dan zalim. Kalau diikutkan sejarah, Henry Ford dan Adolf Hitler saling meminati satu sama lain. Hitler meletakkan bingkai gambar Ford di sebelah mejanya dan berkata, "I regard Henry Ford as my inspiration,". Ford juga telah mendedahkan resipi dan rahsia konspirasi jahat puak Yahudi di dalam akhbar 'The Dearborn Independent' melalui artikel bertajuk "Protocols of the Learned Elders Zion". Semenjak dari itu, puak Yahudi mula mengecam tindakan Ford. Ford akhirnya terpaksa tunduk dan meminta maaf, tetapi tidak menafikan kebenaran Protokol-Protokol terbabit.

Menurut Ford, "The only statement I care to make about the Protocols is that they fit in with what is going on". Ketika peristiwa Nuremberg Trial, ramai askar-askar Jerman mengatakan bahawa mereka mendapat ilham dari HenryFord itu sendiri.

Menurut Protokol-Protokol terbabit, Ford telah mendedahkan konspirasi jahat puak Zionis Yahudi yang bagi mereka hanya ada dua bangsa di muka bumi ini, iaitu Yahudi dan bukan Yahudi (dikenali sebagai 'Gentile') yang disifatkan oleh mereka sebagai bodoh dan senang dipijak-pijak. Protokol ini telah meramalkan bahawa suatu hari nanti media massa akan dikawal oleh puak Zionis ini yang mana pihak Barat juga akan tunduk kepadanya. Mereka juga mentafsirkan agama Judaism secara extreme dan menganggap bahawa mereka adalah kaum yang terpilih untuk mentadbir dunia. Dari situ, semua rancangan-rancangan Zionis telah dihuraikan. Sila 'wiki' untuk keterangan lanjut..

Saya juga tertarik dengan kata-kata Hitler yang berikut, "I could have annihilated all the Jews in the world but I left some so that the world would know why I did that". (Saya berupaya untuk membunuh semua Yahudi di bumi ini tapi saya tinggalkan sedikit supaya dunia tahu mengapa saya berbuat demikian).

Mungkin kenyataan ini berbaur agak racist, tapi jika diaplikasikan untuk kejahatan puak Zionis dan puak Yahudi yang menyokong Zionis, kenyataan ini memang tepat sekali.

Henry Ford memang GENIUS. Dan Hitler pula walaupun kejam, saya menganggap beliau tergolong dalam kumpulan 'hero' juga.

2 comments:

kaka' said...

in that picture,hitler is riding a mercedes.not a ford.

Wan Farhanim said...

that's y i said 'seakan-akan sama'.not 'sama'.got what I mean?:)