Friday, October 17, 2008

palat la kau ni

I was having lunch with my friend, Wanis, yesterday at Plaza Siswa when a group of boys clad up like a 'fashion victim' passed our table, and one of them uttered these words:

"Palat la kau ni!"

I paused chewing and stared at Wanis and she stared at me back and we started to giggle.

Wanis: Naka molek la budok budok ni..pengaruh Kami la blako nih (Funny la these boys, probably be influenced by 'Kami" the movie)

Me: Jolo doh. Bakpo mung tok japok, 'hidup ini memang palat tapi esok masih ada'?Haha (You are dead right. Why don't you say bla bla bla..)

*LOL*

11 comments:

Adam. said...

Anem,tgh2 duk surfing td,tibe-tibe aku terjumpa blog magis.

blog payed!

Haha.terkejut beb.Dia da ber-blog.

btw,camne ko?lama tak dgr berita!

pjoe said...

haha
tk lama lagi nama klasik like "abu and ali" akan jadi ikutan

LOL

Faridz Yunus said...

hafeez n~
aku dah ber blog dari tahun 2007 la.post lama2 aku dah del sbb banyak isu peribadi.

nim tau ko maksud palat tu?gapo maksud dia sebnar??xtau ni.

Wan Farhanim said...

hafeez: tu la.sibuk jugak die nak blog blog.haha

pjoe: possible je tu.haih.pengaruh pengaruh.

faridz: sy pn toktau la.haha.tp saya tanya fana.dio kata mcm mencarut,mcm 'gampang' gitu la.sy pn x clear sgt.

Anasir said...

kesian kan?

haha..

Kami? citer apa tu? cerita pasal 5 orang budak nak gig?

Unknown said...

aku impikan bukan 2020 ,aku impikan satu filem yang 100percent mendapat nasihat ulama ulama ,ahli agama ,dari skrip jalan ceritanya...lebih hebat dari AAC....supaya budak budak ikut apa dalam filem tu....boleh...cerita romen2 dapat buat cerita yang keislaman 100percent takpun 99percent mesti boleh...boleh.....

Wan Farhanim said...

anasir: mungkin budak budak yang kamu slalu refer sebagai 'urban'.:)

ilovebudu:saya tak paham.contoh dia mcm mana?

Eamy said...

wah!payed
metar aku nk g belek
hahahaha

Wan Farhanim said...

payed berblog.jgn main!

Darab Dua said...

mmu kot. sek2 urban sajo.
biarkan mereka.
mereka masih hijau.
haha!

Wan Farhanim said...

ahaha...tnyo la wanis ttg kesahihan cito nih..;P