Thursday, October 30, 2008

the 'tag' game

The terms and conditions:
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this

*was tagged by Mr Darabdua.(Gua amek posisi sama macam lu amek,gua syak lu tak marah kan aktiviti copyright infringement ni?)
And now I would like to tag all people listed on my Blogger Buddies, jangan buat buat tak nampak wahai kawan-kawan semua. (as greedy as mr darabdua).

16 comments:

Darab Dua said...

hah! gua mmg tak marah. tapi pesen puko gamba tok rotate nih gua tak berapa berkenan sgt. Nih senget kepala gua nk tgk gamba lu.

gua sapot lu! jangan buat2 tak nampak tag ni! kan tak buat gua mengata la.
haha~

Wan Farhanim said...

hahaahha...cis..kena marah ko photographer ilmiah doh ni...tok leh gi ginih..hahahaha...mana la gua reti nk pukul2 senget ko straight ko..tak mendalami ilmu tu..

Unknown said...

tak pehe game gapo nie?.

Wan Farhanim said...

you're in!haha...jange wat tok tok pehe.:P

Anasir said...

nasib baik tak baca entri ni..

tengok gambar sajo jah! :)

Wan Farhanim said...

anasir: jangan wak wak tak napok!!!!sula kann...

Faridz Yunus said...

mainan gapo xtau ni...

Wan Farhanim said...

tokse wak sudoh

pjoe said...

rujuk komen payed
haha

COMEL HANGPA DUA NI!

sila hantar kad ke office
hahaha

Wan Farhanim said...

kad apakah encik farizul izwany?

Darab Dua said...

nih gua nak zibi body ni. kwn2 ceribom. jawab hoi tag tuh.
haha~

Wan Farhanim said...

hahaha...btul tu darabdua

tiey said...

aku nk buak tp xdok cam..hanset pon terlampau cikai..xdok cam jgk..huhuhu...kiro aku nasib baik la =p

Wan Farhanim said...

tiey:haha.cis escape

Eamy said...

hah?
kena tag lah plak, cis!

Wan Farhanim said...

eamy: buat jangan tak buat